Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

 

 

Reklama radijuje
Reklama radijo stotyse
Radijo reklama Lietuvoje

 

 

Reklama radijo laidose, audioreklama, radijo laidų rėmimas

Norite, kad Jūsų reklamos žinutė būtų išgirsta? Siekiate, kad reklama vartotoją pasiektų įvairiose vietose? Reklama radijuje – tai optimalus pasirinkimas, norint pasiekti didelę auditoriją ir kurti efektyvią reklamos kampaniją.
 

Reklama radijo stotyse Lietuvoje

 

Radijas – medija, kuri įtraukia

Radijas vis dar yra viena populiariausių medijų, mėgstamų tiek dėl pramoginių, tiek dėl informacinių tikslų. Net į rinką įžengus tinklalaidėms (vadinamiems podcast‘ams), radijas yra nepralenkiamas. Be to, kad suteikia įdomų ir naudingą turinį, radijas išlieka populiarus ir dėl kitų priežasčių. Radijas yra nemokamas, jis eina koja kojon su technologijomis ir yra prieinamas daugelyje įrenginių – kompiuteryje, telefone, automobilyje ir t. t. Radijo klausomasi važiuojant į darbą ir iš jo, keliaujant, net dirbant. Tai paverčia radiją itin patrauklia reklamos priemone, kadangi vartotojas yra pasiekiamas dažnai ir ilgą laiko periodą. 

„Nielsen“ tyrimo duomenimis, net 69% laiko, kai klausoma radijo, praleidžiama ne namuose. Tai taip pat sudaro palankias sąlygas reklamai, kadangi vartotojas yra atviresnis naujai informacijai, o suderinus radijo reklamą su, pavyzdžiui, reklama lauko ekranuose, galima tikėtis dar didesnio reklamos efektyvumo.

Reklama radijuje – optimalus kainos ir efektyvumo santykis

Reklamos kampanijos, kuriose įtraukiama radijo reklama, net 60% padidina tikimybę, kad prekės ženklas taps žymus. Jei siekiate, kad apie Jūsų prekės ženklą, produktą, paslaugą ar renginį sužinotų kuo daugiau žmonių, reklama radijuje yra ta priemonė, kuri padės Jums pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Radijas yra viena prieinamiausių medijų, o vartotojas pasiekiamas tiek namuose, tiek darbe, tiek kelionėse ar pramogaujant. Radijo reklamos neišjungiamos, kaip kad iššokančios kompiuteryje ar išmaniajame telefone, o klausant mėgstamų laidų ar geros muzikos – neerzina. Kūrybiška ir įdomi reklama patrauks dėmesį, o nuolat girdima – įsimins ir padės kurti ryšį su vartotoju. Reklama radijuje gali padidinti reklamuojamo prekės ženklo, produkto ar paslaugos žinomumą net 48%. Reklama radijuje taip pat suteikia galimybę gana greitam efektui – nes 58% atvejų, kai radijo reklama paskatina ieškoti daugiau informacijos apie reklamuojamą produktą, paslaugą ar prekės ženklą, veiksmai atliekami per artimiausias 24 valandas.

Norite būti ne tik išgirsti, bet ir matomi? Derinkite radijo reklamą su kitomis reklamos priemonėmis, pavyzdžiui, reklama lauko ekranuose. Suderinus radijo reklamos ir reklamos ekranuose transliavimo laiką, sukursite dar labiau įtraukiančią reklamos kampaniją.

Radijo reklama – privalumai

• Optimalus reklamos kainos ir efektyvumo santykis
• Greitas atsiperkamumas
• Didina prekės ženklo žinomumą ir pasitikėjimą juo
• Veiksmingai papildo reklamą kitose medijose
• Net 52% padidina naršymo internete apie prekės ženklą rezultatus
• Didelis vartotojų pasiekiamumas
• Pastovi, kartojama reklama įsimenama
• Galimybė pasirinkti radijo stotį, laidą ir priemonę, geriausiai tinkančią Jūsų tikslinei auditorijai
• Reklamos priemonių radijuje gausa – tradicinė reklama, informaciniai pranešimai, radijo laidų rėmimas ir t. t. – leidžia pritaikyti radijo reklamą prie individualių poreikių
• Didelė ir įvairi auditorija – radijo stočių ir laidų pasirinkimas užtikrina įvairaus amžiaus, socialinės padėties, pomėgių ir požiūrių klausytojus

Domina reklama radijuje?

Jei norite įgyvendinti efektyvią reklamos kampaniją, į ją įtraukę reklamą radijuje, kviečiame kreiptis į OWEXX ir padėsime įgyvendinti Jūsų tikslus. Kreiptis galite el. paštu, nurodytais kontaktiniais telefono numeriais arba užpildę kontaktinę formą puslapio apačioje.

Kyla klausimų, kokia reklama radijuje yra tinkamiausia Jums? Kokią radijo stotį ar laidą pasirinkti? Skambinkite arba rašykite mums ir Jums padėsime!

Reklama radijuje – tai Jūsų galimybė būti išgirstiems. „Žinių radijas“, „Power Hit Radio“ – siųskite savo reklamos žinutę populiariose radijo stotyse Lietuvoje ir kurkite įsimintiną reklamos kampaniją.

Banner "2go" reklamos priedas NEMOKAMAI
 

Perkantiems reklamą
radijuje

reklamos transliacijos
lauko ekranų tinkle 2go
nemokamai*

Daugiau

*Nemokamos reklamos kiekis nustatomas
individualiai pagal užsakymo apimtis.

Reklama Žinių radijuje

Žinių radijas
„Žinių radijas“ – populiari informacinė radijo stotis, siūlanti gausų kokybiškų laidų įvairiomis temomis pasirinkimą. Reklama „Žinių radijuje“ suteikia galimybę pasiekti gausų kiekį klausytojų, tarp kurių – aukštas pajamas gaunantys vartotojai. Reklaminiai audioklipai, informaciniai pranešimai, reklama radijo laidose, žaidimai tiesioginio eterio metu – tai reklamos priemonės „Žinių radijuje“, padėsiančios kurti įsimintiną reklamos kampaniją.

Daugiau

Reklama Power Hit Radio

Power Hit Radio
„Power Hit Radio“ – tai populiariausią šokių muziką transliuojanti radijo stotis. Didžioji dalis radijo klausytojų – jaunimas. Reklama radijuje – tai galimybė pasiekti dėmesingą auditoriją, o reklamą „Power Hit Radio“ galima transliuoti visą parą. Populiarios ir didelį kiekį klausytojų pritraukiančios laidos, žaidimai tiesioginiame eteryje, reklaminiai audioklipai – pristatykite produktus, paslaugas, didinkite savo prekės ženklo žinomumą ir pasiekite rezultatų, kurie džiugins.

Daugiau

Reklama Lietuvos radijo stotyse

Reklama radijuje suteikia galimybę pasiekti didelę ir įvairią auditoriją, o atsižvelgus į savo tikslinį vartotoją, galite pasirinkti radijo stotį ar programą, kurios klauso būtent Jūsų potencialūs klientai.
 

Reklama radijo stotyse Lietuvoje

 

Galimybė pasirinkti radijo stotį pagal tikslinę auditoriją

Muzika, informacinės, žinių laidos, pramoginės radijo laidos ir žaidimai, pokalbiai, diskusijos, interviu, orų prognozės – radijas siūlo gausų įvairių programų pasirinkimą, tinkamą įvairioms auditorijoms. Galbūt todėl radijas yra ta medija, kurios klausosi įvairaus amžiaus auditorija. Nustatę savo tikslinę auditoriją, galite rinktis reklamą būtent toje radijo stotyje, kurios klausosi tikslinis vartotojas.

Tikėtina, kad jaunesnės auditorijos dėmesį atkreipsite savo reklamą transliuodami radijo stotyse, kuriose prioritetas teikiamas muzikai, o norėdami vykdyti, pavyzdžiui, verslas verslui (angl. B2B) komunikaciją, galite transliuoti reklamą radijo stotyse, kuriose dominuoja informacinis turinys, įvairios laidos, kuriose vykdomos diskusijos ir pan. Visgi radijas pranašus tuo, kad pritraukia įvairaus amžiaus, socialinių padėčių, pomėgių ir požiūrių auditoriją, taigi tai puikus įrankis didinti prekės ženklo žinomumą.

Pasirinkite Jūsų reklamai tinkamą radijo laidą

Neapsiribokite vien tik geriausiai Jūsų reklamai tinkančios radijo stoties (ar kelių) pasirinkimu. Reklamos radijuje priemonės leidžia pasirinkti ne tik paros laiką, kurio metu transliuojama reklama, tačiau ir radijo laidą.

Jei norite pasiekti didelę ir įvairią auditoriją, didinti savo prekės ženklo žinonumą, galite rinktis bendresnio pobūdžio laidas – pavyzdžiui, rytines, popietines, orų prognozes ir t. t. Tikėtina, kad rytinių laidų ar žinių daugiausiai klausomasi automobilyje, taigi čia galite siųsti savo reklamos žinutę važiuojantiems į darbą, studijas ir t. t. Norėdami pasiekti siauresnę, tikslinę auditoriją, pavyzdžiui, paraginti įsigyti Jūsų produktus ir paslaugas ar priminti apie vykdomą akciją, galite reklamą rinktis tuo metu, kai transliuojamos įvairios teminės, siauresnei auditorijai skirtos radijo laidos. Auditorijos dėmesį užfiksuosite ir, pavyzdžiui, remdami orų prognozę. Radijo laidą galite pasirinkti ir pagal jos transliacijos laiką. Nustatyta, kad radijo klausytojų skaičius ypač padidėja rytais, nuo 6–7 val. ryto ir vakarais, nuo 17 val. – tuomet, kai ruošiamasi ar keliaujama į darbą.

Pasirinkimų – daug, todėl galite būti tikri, kad rasite Jums tinkamą variantą, o jei reikia padėti apsispręsti, kokį radijo laidos žanrą rinktis, OWEXX komanda Jums patars ir padės suplanuoti reklamos kampaniją, kuri pasieks Jūsų tikslinę auditoriją.

Neblėstantis radijo populiarumas

Radijas Lietuvoje – itin populiari medija. Tiek pramoginio, tiek informacinio turinio radijo programos yra populiarios tarp įvairaus amžiaus klausytojų. Radijo klausomasi važiuojant į darbą ir iš jo, keliaujant, darbe ir namuose. Radijo stočių įvairovė lemia, kad klausytojas gali išsirinkti mėgstamą radijo stotį, programą, o Jūs, žinodami savo tikslinę auditoriją, galite reklamuoti produktus ir paslaugas ten, kur geriausiai pasieksite esamus ir potencialius klientus.

Reklamos radijuje priemonės pagal tikslinę auditoriją

• Reklaminiai audioklipai
• Informaciniai pranešimai
• Radijo laidų rėmimas
• Radijo laidų ciklas, diskusijos, pokalbiai
• Žaidimai radijo eteryje

Priklausomai nuo Jūsų prekės ženklo, reklamuojamo produkto ar paslaugos, norimos siųsti žinutės, galite pasirinkti reklamos priemonę radijuje – galbūt tai linksmas žaidimas tiesioginiame radijo eteryje, o gal diskusijos inicijuojant laidų ciklą, o gal radijo laidos rėmimas. Pasirinkimas Jūsų!

Atsižvelgę į Jūsų situaciją, norimą reklamuoti produktą, paslaugą ir Jūsų tikslą, padėsime pasirinkti tinkamiausią reklamos radijuje priemonę ar jų paketą būtent Jums.

 

Straipsniai
Reklama radijuje kartu su OWEXX – girdima ir išgirsta  Reklama radijuje kartu su OWEXX – girdima ir išgirsta

Reklamos radijuje priemonės

Radijas suteikia įvairias galimybes reklamai, Jums belieka išsirinkti būtent Jums tinkamą reklamos radijuje priemonę ar jų derinį ir džiauktis efektyvia reklamos kampanija.

 

 

Reklama radijoje

 

 

Reklama, transliuojama reklaminės pertraukos metu

Audioreklama reklaminės pertraukos metu – tai tikriausiai geriausia žinoma reklamos radijuje priemonė. Garso klipai dėmesį patraukia įsimintinais reklamos šūkiais, pagauliomis žinutėmis ir tikslia, aiškia informacija. Reklama, ypač transliuojama tarp populiarių radijo laidų, yra įsimintina ir paveiki, kadangi radijo klausytojas yra sutelkęs dėmesį, atviras naujai informacijai. Galite transliuoti šūkį, derinti kalbą su muzika ir t. t. – galimybių daug, o reklama, girdima nuolatinių radijo klausytojų, yra įsimenama. Ko reikia gerai radijo reklamai? Pastovumo, kūrybiškumo, derinimo su kitomis medijomis, pavyzdžiui, lauko reklama; konkretumo, tikslios žinutės, kurią norite perteikti vartotojui ir raginimo.

Kalbant apie reklaminių garso klipų transliaciją radijo eteryje, Jūs galite pasirinkti tinkamiausią laiką transliacijomis, suderinti jį su populiarių radijo laidų, radijo klausymo piko laikais ir t. t. Jei kyla klausimų, kokį laiką geriausia rinktis – kreipkitės į OWEXX specialistus ir mes Jums patarsime.

Reklaminių garso klipų transliacijos itin tinka turint aiškų, konkretų tikslą – pardavimams skatinti, kviesti į renginius, skelbti apie akcijas, kitaip sakant, raginti klausytoją imtis veiksmų (angl. call to action).

Informacinis pranešimas

Informaciniai pranešimai skirti prekės ženklui, prekėms, paslaugoms pristatyti. Informaciniai pranešimai gali būti skirti itin didelei ir įvairiai auditorijai, kadangi yra skirti skleisti žinią apie Jūsų prekės ženklą, supažindinti su juo. Priklausomai nuo to, kokią informaciją norite pateikti, informaciniai pranešimai gali būti įvairios trukmės, o jų transliavimo laiką taip pat galite pasirinkti Jums tinkamiausią. Svarbu tai, kad informacinio pranešimu metu yra skelbiama naujiena, todėl jis puikiai tinka žinomumui didinti.

Žaidimai radijuje

Žaidimai tiesioginio radijo eterio metu – tai puikus ir žaismingas būdas reklamuoti savo prekės ženklą, produktus ar paslaugas. Ši priemonė išsiskiria tuo, kad vartotojas gali įsitraukti į žaidimą ir aktyviai dalyvauti, taigi būsite tikri, kad dėmesys bus skirtas ir Jūsų prekės ženklui. Norėdamas dalyvauti žaidime, radijo klausytojas atidžiai klauso pateikiamą informaciją, taigi tuo pačiu – ir Jūsų reklamą.

Tai kūrybiškas ir žaismingas būdas didinti savo prekės ženklo žinomumą, formuoti teigiamą įvaizdį, kurti ryšį su esamais ir potencialiais klientais. Įsteigę žaidimo prizus supažindinsite vartotojus su Jūsų parduodamais produktais ir paslaugomis, plėsite klientų ratą.

Radijo laidų, programų rėmimas

Radijo programos rėmimas – tai puikus būdas didinti Jūsų verslo žinomumą, formuoti įvaizdį, didinti apsilankymų interneto svetainėje skaičių. Pasirinkti radijo laidą galite pagal laidos pobūdį – galbūt Jūsų prekės ženklas yra susijęs su vienu ar kitu laidoje pristatomu klausimu; pagal tikslinę auditoriją; pagal laidos populiarumą; pagal transliacijos laiką. Sprendimas, kokią radijo laidą pasirinkti – Jūsų rankose, o jei svarstote, kokia radijo programa aktualiausia Jums, galime patarti.

Laidos rėmimas – tai subtilus, organiškas būdas didinti savo prekės ženklo žinomumą ir kelti teigiamas asociacijas vartotojui. Jūsų prekės ženklą vartotojas sies su mėgstama radijo programa, tai – verslo įvaizdžio dalis. Pasirinkite laidas, kurios aktualios Jūsų tikslinei auditorijai ir džiaukitės efektyviais reklamos kampanijos rezultatais. Galite rinktis populiarią programą, pavyzdžiui, rytinę laidą ar orų prognozę; arba laidą, kurioje nagrinėjamos siauresniam vartotojų ratui aktualios temos.

Klausydamas radijo laidos, vartotojas yra sutelkęs dėmesį, atviras naujai informacijai, todėl išgirstas Jūsų įmonės pavadinimas paskatins ieškoti daugiau informacijos apie prekės ženklą. Negana to, nustatyta, kad reklama radijuje padidina paiešką apie prekės ženklą internete net 52%.

Radijo laidų inicijavimas, diskusijos radijo laidose

Jei norite formuoti solidų verslo įvaizdį, daryti įtaką ir kurti ryšį su vartotoju, viena iš Jums tinkamiausių priemonių – radijo laidų ar jų ciklo inicijavimas. Tai Jums ir vartotojams aktualia tema transliuojamos radijo laidos, į kurias galite kviesti pašnekovus. Vykstanti diskusija sudomina radijo klausytojus, užtikrina jų dėmesį, kuria atviro, patikimo verslo įvaizdį.

Tai solidus, organiškas būdas formuoti verslo įvaizdį ir didinti žinomumą. Tai ne tik Jūsų prekės ženklo reklama – tai taip pat naudingas ir įdomus turinys vartotojui.

Reklama radijuje ir kitos reklamos priemonės

Dar sėkmingesnei reklamos kampanijai įgyvendinti radijo reklama gali būti derinama su kitomis reklamos priemonėmis: lauko ekranai, stendai, reklama televizijoje, ant viešojo transporto ir pan.

 

Reklama radijuje ir lauko ekranai

Net 69% laiko radijo klausomasi ne namuose – kelyje, darbe ir pan. Todėl derinti reklamą radijuje su lauko reklamos priemonėmis itin efektyvu. Tai kuria vientisą, išpildytą ir dėmesį traukiančią reklamos kampaniją. Tiek reklama lauko ekranuose, tiek reklama radijuje yra pelnę vartotojų pasitikėjimą, o abiejų šių priemonių kombinacija užtikrina didelį matomumą ir sėkmę. Dinamiškas vaizdas lauko ekrane ir radijuje skambantis garsas sukurs derinį, kuris atkreips dėmesį ir įsimins.

OWEXX valdo lauko ekranų tinklą, siūlantį aukščiausios kokybės LED lauko ekranus Lietuvoje ir Latvijoje. Įvairiuose Lietuvos miestuose ir Rygoje stovintys lauko ekranai, transliuojantys Jūsų reklamą, kuri taip pat girdima radijuje – tai paveiki ir įsimintina žinutė, padėsianti didinti Jūsų prekės ženklo žinomumą, pritraukti naujų klientų. Reklamos transliacijų radijuje laikus galima derinti su reklamos lauko ekranuose transliacijomis – kreipkitės į OWEXX ir padėsime Jums sukurti įspūdį paliekančią reklamą.

Reklama radijuje ir reklaminiai stendai

Kurdami reklamos kampaniją, nepamirškite reklamos radijuje ir reklaminių stendų derinio. Reklaminiame stende parašytas šūkis gali būti dar kartą išgirstas radijo eteryje – taip turite galimybę išlikti vartotojų atmintyje. Didinkite savo prekės ženklo, paslaugų ar produktų žinomumą, skelbkite apie akcijas, renginius. Reklamos kampanija, kurioje derinama reklama radijuje ir reklaminiai stendai, puikiai tiks tiek lokaliai, tiek plačiai auditorijai pasiekti.

Kadangi didelę dalį laiko radijo klausomasi automobilyje, pasinaudokite galimybe derinti reklamą radijuje su reklamomis stenduose automagistralėse ir kituose tarpmiestiniuose keliuose. Ilgesnėse kelionėse, tikėtina, išgirdę ir pamatę Jūsų reklamą, vartotojai iš karto ieškos daugiau informacijos savo išmaniajame įrenginyje. Galite pasirinkti tiek radijo stotį ar laidą, tiek stendą, kuriame norite siųsti savo reklamos žinutę, pritaikę abi šias priemones prie savo tikslinės auditorijos.

Radijo reklama ir reklama televizijoje, internete

Nustatyta, kad reklama radijuje net 52% padidina naršymo apie prekės ženklą internete rezultatus. Tai reiškia, kad didėja tikimybė, jog išgirdę Jūsų reklamą radijuje, vartotojai apsilankys Jūsų interneto svetainėje, norėdami sužinoti daugiau informacijos, o galbūt įsigyti produktus ar paslaugas. Galite derinti reklamą radijuje su reklama internete, o galbūt tiesiog reklamos radijuje metu paskatinti apsilankyti Jūsų interneto svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje – didinkite savo žinomumą ir atkreipkite potencialių klientų dėmesį. Verta prisiminti, kad dalis vartotojų radiją klauso internete, taigi klausymas ir naršymas internete gali vykti tuo pačiu metu.

Reklamos radijuje ir televizijoje derinys yra gana dažnas pasirinkimas – šių priemonių duetas sukuria įtikinamos reklamos duetą. Pasiekite vartotoją ne namuose radijo reklamos pagalba, o priminkite apie save jam įsitaisius prie televizoriaus. Dvi populiarios ir dažnai nuo kasdienybės neatsiejamos reklamos priemonės padės sukurti paveikią reklamos kampaniją.

Reklama radijuje ir reklama ant viešojo transporto

Reklama ant viešojo transporto priemonių pasiekia didelę auditoriją ir atkreipia dėmesį savo ryškiomis žinutėmis ir kūrybiškais sprendimais. Suderinę reklamą ant autobusų ir troleibusų miestuose su reklama radijuje būsite tikri, kad Jūsų reklaminė kampanija atkreips dėmesį.

Kadangi nemaža dalis vartotojų radijo klausosi būtent kelyje, derinti radijo reklamą su reklama ant autobusų ar troleibusų mieso gatvėse – itin paranku. Jūsų reklama radijuje bus papildyta reklama ant viešojo transporto priemonių, taip sukuriant žinutę, kuri išliks atmintyje.

Reklamos radijuje kaina

Vienas dažniausių klausimų, kalbant apie radijo reklamą, yra – kiek kainuoja reklama radijuje? OWEXX pateiks specialiai Jums parinktą reklamos paketą ir pagal Jūsų biudžetą pasiūlys reklamos sprendimą.

 

Kiek kainuoja reklama radijuje?

Atsakymas į klausimą, kiek kainuoja reklama radijuje, priklauso nuo daugelio faktorių, todėl geriausia išeitis – kreiptis į OWEXX, o mes Jums pateiksime geriausią pasiūlymą. Reklamos radijuje kaina gali priklausyti nuo:
• pasirinktos reklamos radijuje priemonės;
• pasirinkto paros laiko reklamai;
• pasirinkto reklamos transliacijos periodo;
• radijo stoties ir pan.

Atsižvelgiame į individualius klientų poreikius, įsigiliname į kiekvieną situaciją ir pasiūlome geriausią tinkamą sprendimą ir kainą. Galbūt tai viena reklamos priemonė radijuje, o gal jų derinys – išanalizuosime Jūsų atvejį, patarsime ir padėsime įgyvendinti kokybišką ir efektyvią reklamos kampaniją.

OWEXX pasiūlys geriausią reklamos kainos variantą Jums

Norėdami suplanuoti reklamos radijuje biudžetą ir kampaniją, kreipkitės į OWEXX komandą ir pateiksime specialiai Jums suderintą reklamos paketą, padėsime apsispręsti, kurią reklamos priemonę radijuje rinktis. Taip pat rekomenduosime reklamos priemones pagal Jūsų biudžetą ir pasiūlysime geriausią įmanomą kainą. Kreiptis galite el. paštu, nurodytais kontaktiniais telefonais arba užpildę užklausos formą. Kurkite įsimintiną reklamos kampaniją kartu su OWEXX komanda!

Domina

reklama radijuje?

Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su Jumis susisieksime pasirinktu būdu.

Jūsų duomenys
 
Kaip su Jumis susisiekti?