Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Reklaminė kampanija
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

 
Nesustok, Stok, Studijuok!

 

Reklaminių tentų maketavimas, reklamos kūrimas

 

 

Reklamos kampanijos idėja, tikslas, auditorija
Reklamos kampanijos, kurtos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos užsakymu, tikslas – pritraukti studijuoti pedagogikos studijose. Ši reklamos kampanija buvo įgyvendinta nuo pradinės idėjos ir koncepcijos iki techninio išpildymo ir viešinimo. OWEXX specialistai pasiūlė penkias reklamos kampanijos idėjas, iš kurių dvi buvo patvirtintos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos atstovų ir buvo sukurti du reklamos sprendimai – grafinis ir videoklipo, orientuoti į skirtingas auditorijas. Reklamos kampanija įgyvendinta sėkmingai – pedagogikos studijas pasirinkusiųjų skaičius viršijo lūkesčius.

Reklamos klipas „Nesustok. Stok. Studijuok“ – tai raginimas veikti tuos, kurie jau yra sukaupę pedagogikos darbo patirties, tęsti mokymosi procesą ir persikvalifikuoti. Reklamos šūkis orientuotas į mokymosi visą gyvenimą filosofiją, raginimą nesustoti veikti – žinutė kuriama žodžių žaismu „nesustok“ – „stok“ ir teigiamą emociją suteikiančiu grafiniu elementu – žodžiuose vizualiai išryškintu trumpiniu „ok“ (angl. gerai). Grafikos dizainerio sukurtos skaidrės buvo animuotos, naudojant skirtingas technikas videoefektų kombinavimui ir animuojant kadras po kadro.

Reklamos kampanijos įgyvendinimas
Reklaminiai klipai, raginantys rinktis pedagogikos studijas buvo transliuojami OWEXX lauko ekranų tinkle. Reklamą (abu reklamos klipus) lauko ekranuose matė beveik 59 milijonai kontaktų. Abu reklamos klipai taip pat buvo transliuojami vidaus ekranuose, esančiuose prie parduotuvių kasų – reklama rodyta 226-iuose vidaus ekranuose, o apytikslis kontaktų skaičius – daugiau nei 17 milijonų.

Reklamos kampanija taip pat buvo įgyvendinta ir internete – reklamos klipas „Nesustok. Stok. Studijuok“ reklamos skydeliuose (baneriuose) buvo peržiūrėtas 26 814 755 kartų ir sulaukė 11 979 paspaudimų.

 

 

 
Kosmosas palauks - studijuok čia!

 

Reklaminių tentų maketavimas, reklamos kūrimas

 

 

Reklamos kampanijos idėja, tikslas, auditorija
„Kosmosas palauks. Studijuok čia!“ skirtas jaunimo auditorijai – abiturientams ir stojantiesiems. Reklama ragina būti drąsiu, kitokiu, išsiskirti iš kitų ir rinktis ne itin populiarias pedagogikos studijas.

Dėmesį patraukia ne tik ryški iliustracija, tačiau ir jaunimo pamėgtas semantizmas „kosmosas“, vartojamas reikšme „nerealu, labai gerai“. Vaizdu kuriamos dvi paralelės: viena tarp tiesioginės ir perkeltinės žodžio „kosmosas“ reikšmės, kita – tarp „kosminių“, nerealių galimybių ir realių, naujų studentų laukiančių, pedagogikos studijų. Grafikos dizainerio sukurtoms skaidrėms buvo kuriamos animacijos, naudojant skirtingas technikas videoefektų kombinavimui ir animuojant kadras po kadro.

Reklamos kampanijos įgyvendinimas
Reklamos klipas „Kosmosas palauks. Studijuok čia!“ reklaminiuose skydeliuose internete peržiūrėtas 26 453 611 kartų ir sulaukė 11 383 paspaudimų.

Reklaminiai klipai, tiek „Kosmosas palauks. Studijuok čia!“, tiek „Nesustok. Stok. Studijuok“ OWEXX lauko ekranų tinkle sulaukė beveik 59 milijonų kontaktų. 226-iuose vidaus ekranuose, esančiuose prie parduotuvių kasų, abu reklaminiai klipai parodyti daugiau nei 17 milijonų kontaktų. Lauko ekranai – tai efektyvi reklamos kampanijų dalis, užtikrinanti didelę ir įvairią auditoriją.

 

Klauskite

Jūsų duomenys
 
Kaip su Jumis susisiekti?